Webhuset Chat tar webside chat til et nytt nivå for både kunden og agenten. Webhuset Chat er designet som et «keyboard-først-program» - noe som betyr at applikasjonen fungerer like godt med kun keyboard som mus. Du kan jobbe mye mer effektivt - og nakkemusklene vil takke deg.
Slik funker detTest gratisWebhuset Chat er superenkelt å sette opp. Hvis du allerede har en webside taster du den bare inn, velger en fargepalett som matcher og så sender vi deg en liten “widget” som du eller webdesigneren installerer på 2 minutter.
Kom i gang - det er gratisHjelper deg å levere konsistent på ditt brands «tone of voice». Conversation Blocks hjelper deg å bygge introer, tekster og avslutninger til standardsvar som øker effektiviteten og gjør at kvaliteten i svarene dine blir konsistente.
Kom i gang - det er gratisHvor mange ganger føler du deg ikke “låst” bak tastaturet mens du venter på et svar? La heller kundene dine flytte dialogen dit det passer dem best: Chat, Epost, SMS, WhatsApp (flere kanaler kommer fortløpende). For deg og din bedrift oppleves det helt likt uansett hvilken innboks kunden velger å holde samtalen til.
Kom i gang - det er gratisI Webhuset Chat-strømmen ser du alt som skjer - live. Hvem i bedriften som svarer på hva, hvem som akkurat har svart og du kan kommentere og gi tilbakemeldinger. Full kontroll, hele tiden.
Kom i gang - det er gratisMed mobil-appen kan du holde tritt med innkommende meldinger og chatte med kunder uansett hvor du er.
Kom i gang - det er gratisVår Notion-støtte lar deg leke med no-code-ferdighetene dine og utforske kreativiteten din. Lagre informasjon fra en samtale direkte til en database i Notion, legg til informasjon og forstå data. Kun kreativiteten setter grenser. Dette er noen av tingene vi bruker Notion-integrasjoner til: Bug tracking, kontaktlister, eskalering, event-registrering og reservasjoner.
Vi forstår deg. Du vil at Webhuset Chat skal fungere med Excel, Slack, Gmail, Trello, Asana, Typerform, Google Forms, Wix, Outlook.. og cirka 4000 andre apper. Derfor gjorde vi det mulig gjennom støtte for Zapier.
Vi gir deg et løfte: Vi vil aldri lage en funksjon i Webhuset Chat som ikke er tilgjengelig via en tastatursnarvei! Kom deg dit du vil, raskt og enkelt. Nakkemusklene dine vil takke deg, og som en bonus blir du enda mer produktiv.
En kostnadsfri måte å komme i gang med profesjonell kundedialog med chat på websiden og epost.
1 bruker
Chat på websiden
Epost
Mobil-app (iOS & Android)
Facebook Messenger
Ingen teams
SMS & WhatsApp
Med Startup kan inntil 5 agenter hjelpe kunder på både chat og epost.
På salg! Spar 54%
5 brukere
Chat på websiden
Epost
Mobil-app (iOS & Android)
Facebook Messenger
Opptil 2 teams
SMS & WhatsApp
*Ved fornyelse: kr. 300,- /mnd
Med Ultimate kan du hjelpe kunder i alle kanaler. Du får et eget SMS-nummer og kan koble på 10 kollegaer inkludert i prisen.
På salg! Spar 61%
10 brukere
50,-/mnd per ekstra bruker
Chat på websiden
Epost
Mobil-app (iOS & Android)
Facebook Messenger
Ubegrenset antall teams
SMS & WhatsApp
*Ved fornyelse: kr. 600,- /mnd
Naturligvis! Her finner du en kjapp introduksjon til Webhuset Chat.
Godt spørsmål! Vi har en helt egen video som forklarer deg hele konseptet på 3 minutter.
Naturligvis. Med Ultimate-pakken følger det med et dedikert SMS-nummer som kundene dine kan kontakte deg på - og som du sender dine meldinger fra.
Det trenger du ikke. Vi gir deg en kontaktkort-side som du kan linke til fra dine sosiale medier-kontoer slik at du ikke trenger verken en webside eller noen tekniske kunnskaper for å ta i bruk chat. Du kan også velge å ikke bruke webchat og heller la kundene kontakte deg direkte på SMS eller epost.
Webhuset Chat fungerer på alle websider. Måten du integrerer chat-boblen på er litt ulike avhengig av hvilken teknologi du bruker i bunnen, men vi har gode veiledninger til alle de mest populære webside-verktøyene og teamet vårt står klar til å hjelpe deg hvis du står fast. Vi har til og med en video som viser deg hvordan du går frem hvis du bruker Webhuset Website Builder her.