Gratis kundechat for desktop og mobil

Hjelp kunden raskt og enkelt

Webhuset Chat tar webside chat til et nytt nivå for både kunden og agenten. Webhuset Chat er designet som et «keyboard-først-program» - noe som betyr at applikasjonen fungerer like godt med kun keyboard som mus. Du kan jobbe mye mer effektivt - og nakkemusklene vil takke deg.

Slik funker detTest gratis
Mann jobber utendørs på ipad med sin nye nettside

Et par klikk og Webhuset Chat er live

Webhuset Chat er superenkelt å sette opp. Hvis du allerede har en webside taster du den bare inn, velger en fargepalett som matcher og så sender vi deg en liten “widget” som du eller webdesigneren installerer på 2 minutter.

Kom i gang - det er gratis

Svar kundene med ferdiglagde svar og shortcuts

Hjelper deg å levere konsistent på ditt brands «tone of voice». Conversation Blocks hjelper deg å bygge introer, tekster og avslutninger til standardsvar som øker effektiviteten og gjør at kvaliteten i svarene dine blir konsistente.

Kom i gang - det er gratis

Flytt kundedialog sømløst mellom chat, SMS og epost

Hvor mange ganger føler du deg ikke “låst” bak tastaturet mens du venter på et svar? La heller kundene dine flytte dialogen dit det passer dem best: Chat, Epost, SMS, WhatsApp (flere kanaler kommer fortløpende). For deg og din bedrift oppleves det helt likt uansett hvilken innboks kunden velger å holde samtalen til.

Kom i gang - det er gratis

Få oversikt over alle aktiviteter

I Webhuset Chat-strømmen ser du alt som skjer - live. Hvem i bedriften som svarer på hva, hvem som akkurat har svart og du kan kommentere og gi tilbakemeldinger. Full kontroll, hele tiden.

Kom i gang - det er gratis

Svar enkelt på samtaler med mobil-appen!

Med mobil-appen kan du holde tritt med innkommende meldinger og chatte med kunder uansett hvor du er.

Kom i gang - det er gratis
Spørsmål nettsidebygger

Mer du burde vite om Webhuset Chat

Integrerer med Notion

Vår Notion-støtte lar deg leke med no-code-ferdighetene dine og utforske kreativiteten din. Lagre informasjon fra en samtale direkte til en database i Notion, legg til informasjon og forstå data. Kun kreativiteten setter grenser. Dette er noen av tingene vi bruker Notion-integrasjoner til: Bug tracking, kontaktlister, eskalering, event-registrering og reservasjoner.

Supercharge med Zapier

Vi forstår deg. Du vil at Webhuset Chat skal fungere med Excel, Slack, Gmail, Trello, Asana, Typerform, Google Forms, Wix, Outlook.. og cirka 4000 andre apper. Derfor gjorde vi det mulig gjennom støtte for Zapier.

Tastatursnarveier

Vi gir deg et løfte: Vi vil aldri lage en funksjon i Webhuset Chat som ikke er tilgjengelig via en tastatursnarvei! Kom deg dit du vil, raskt og enkelt. Nakkemusklene dine vil takke deg, og som en bonus blir du enda mer produktiv.

Abonnementer

Se alle våre Microsoft pakker
Spørsmål og svar nettsidebygger Webhuset

Spørsmål og svar

Kan dere gi meg en kjapp introduksjon?

Naturligvis! Her finner du en kjapp introduksjon til Webhuset Chat.

Hvordan fungerer Samtaleblokker?

Godt spørsmål! Vi har en helt egen video som forklarer deg hele konseptet på 3 minutter.

Får jeg et eget nummer for SMS?

Naturligvis. Med Ultimate-pakken følger det med et dedikert SMS-nummer som kundene dine kan kontakte deg på - og som du sender dine meldinger fra.

Må jeg ha en webside?

Det trenger du ikke. Vi gir deg en kontaktkort-side som du kan linke til fra dine sosiale medier-kontoer slik at du ikke trenger verken en webside eller noen tekniske kunnskaper for å ta i bruk chat. Du kan også velge å ikke bruke webchat og heller la kundene kontakte deg direkte på SMS eller epost.

Fungerer dette på min webside?

Webhuset Chat fungerer på alle websider. Måten du integrerer chat-boblen på er litt ulike avhengig av hvilken teknologi du bruker i bunnen, men vi har gode veiledninger til alle de mest populære webside-verktøyene og teamet vårt står klar til å hjelpe deg hvis du står fast. Vi har til og med en video som viser deg hvordan du går frem hvis du bruker Webhuset Website Builder her.

Webhuset hjalp oss med domene til ferdig hjemmeside og oppsett av e-poster på en effektivt og profesjonell måte. Svært serviceinnstilt med gode forslag til nye løsninger.

Sture Høyvåg
Skadealliansen

Som leder for et web-byrå og storbruker av Webhuset må jeg si meg superfornøyd. Det er enkelt å bestille og virker alltid. Super kundeservice.

Truls Bergh
Cure

For oss som har bemanning 24 timer i døgnet, 365 dager i året er stabilitet og tilgjengelighet svært viktig. Her har Webhuset vært en uslåelig samarbeidspartner.

Andreas Helland
CEO, Atender
Mann og kvinne jobber på laptop utendørs
Nettsidebygger