Velkommen 2011 - vårt tredje tiår

Vi er allerede godt ut i januar 2011 og 2010 er dermed et ferdigskrevet kapittel. For vår del kan vi konstantere at 2010 var et utrolig spennende år. 2011 blir også starten på det tredje tiåret vårt. Vi blir 13 år i august og klarte dermed å få med oss det beste fra 90-tallet og hele 2000-tallet før vi nå skriver 2011 og et nytt tiår har startet.

Den største hendelsen i 2010 for Webhusets del var åpningen av et helt nytt datasenter. Det største datasenteret vårt så langt. Her tok vi sikkerhet og driftsmiljø til et nytt nivå med blant annet dieselgenerator, 100% redundant Internett-forbindelse og brannslukkingssystem i form av Inergen-gass som slukker brann uten å ødelegge sårbart IKT-utstyr. Har du ikke fått med deg filmen så kan du fortsatt se den her.

Fra å være Gaselle-bedrift i 2009 økte vi i 2010 omsetningen vår videre med over 25%. For all denne støtten må vi selvsagt takke alle kundene våre! Dette hadde vært helt umulig uten dere.

I Webhuset jobber vi tett med kunder og partnere hele tiden og det er dere som setter agendaen for hvor Webhuset skal være i fremtiden. Uten alle disse verdifulle innspillene og tilbakemeldingene hadde vi famlet i blinde. Veksten vår er selvsagt ikke annet enn en bekreftelse på at det er kundene våre som sitter med svarene!

I 2011 skal Webhuset fortsette å være et kundeorientert selskap og vi skal bli enda bedre på det. For å si det på godt norsk: Vi er skikkelig giret!

Vi har utviklet et sett med kjerneverdier som alle våre ansatte (WH´ere) må passe inn i. Disse kjerneverdiene skal ligge i ryggmargen til alle WH´ere og de blir essensielle når vi ansetter nye mennesker. Vi er stolte av de nye kjerneverdiene våre og på bakgrunn av disse er det laget en håndbok som viser verdiene i daglig bruk. Disse kjerneverdiene derfor noe langt mer enn en nedstøvet plakat på veggen og de vil få en daglig betydning for alle WH´ere.

2011 byr selvsagt også på oppdaterte kundeopplevelser: Vi starter i første kvartal med lansering av et helt nytt internt IT-system (hos oss kalt "WHI" hvor i´en står for Interface). Dette er systemet hvor alle WH´ere finner kundeopplysninger og så videre. Selv om kundene våre ikke vil se denne endringen med det blotte øyet så vil det by på en helt ny kundeopplevelse. Det meste vil gå raskere, men mest merkbart vil det være at vi har laget noen intuitive løsninger for å sikkerhetsverifisere innringere slik at endringene du ber om vil gå mye raskere.

Det skjer nye og spennende ting på kundesenterfronten i annet kvartal som vi ikke er helt klare til å avsløre riktig enda enda ;-)

Om få dager kaster vi ut det automatiske sentralbordet. Nå kan du snart ringe oss på 02145 og komme rett igjennom til en servicemedarbeider uten å gjøre et eneste tastevalg.

Alle disse endringene gjør vi for å eliminere så mange hindringer som mulig. Synes du vi har noen hindringer som du gjerne kunne vært foruten? Tips vår daglige leder Erik på erik (at) webhuset.no. Det er ingenting han liker mer enn råd og tips fra deg! (Vi som kjenner han tror det bare er lasagne og kald Corona som er i nærheten av å måle seg.)

Allerede i første kvartal får vi helt nye websider. Her snakker vi totalrenovering. Websidene vil bygge opp under et helt nytt konsept hvor vi skal bli mye klarere på hvem Webhuset er. Vi gleder oss!

Webhuset-familien består av over 10.000 kunder og mer enn 100.000 brukere - og vi vokser videre for hver dag som går. Tusen takk for støtten!